Dur din frisør?

Jeg er normalt meget loyal overfor min frisør – og jeg forventer naturligvis det samme retur. Når jeg har fundet en frisør, jeg er glad for, skal der en del til for, at jeg holder op med at komme. Ingen er perfekte, og der skal være plads til ups’ere. Når det kommer til et punkt, hvor der er mange ups’ere, er det nok tid til at se sig om efter en ny frisør.

 

Jeg skiftede selv for 3 måneder tilbage til en frisør i København, som jeg er meget glad for. Jeg gik normalt til frisør i Hellerup og var ikke ked af at rejse lidt længere, når jeg skulle til frisøren, fordi hun kendte mit hår. Det var en stor beslutning for mig at skifte, men jeg er glad for, at jeg gjorde det.

 

Hvad er det så, der kan gøre dig ked af din frisør? Jeg gik gennem de fleste af disse. Hvad gør en frisør dårlig for dig?

 

  • Du bør aldrig høre: ”Det var ikke sådan, jeg ville have det.” Og det er uanset om det er klip eller farve. Hvis det sker, kan det være, fordi frisøren ikke har nok erfaring, ikke var opmærksom etc.
  • En trimning bør være en trimning. Du skal ikke gå derfra med 10 centimeter klippet af. Der kan være flere forskellige definitioner af, hvad en trimning er, så vær altid enig med din frisør om, hvor meget der klippes af.
  • Kommunikation er vigtig. En frisør bør sætte sig ned med dig om snakke om, hvad der skal ske ved dagens besøg, inden I går i gang.
  • Sidder du med for eksempel farve i håret, og frisøren har for travlt med at snakke med sine kolleger, spise frokost eller noget andet og glemmer din tid, er det bare ikke godt nok.
  • At tage et billede med som et eksempel på, hvad du gerne vil have lavet, er en god ide. Bliver billedet slet ikke taget i betragtning, er det sikkert tegn på, at du aldrig vil få, hvad du vil fra din frisør.
  • Deres mobiltelefon er bygget ind i deres hånd, og de bliver forstyrret, når de skulle tage sig af din behandling i stedet.
Disclaimer

Be the first to leave a reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *